Vi anpassar gärna våra kurser efter dina behov

Vi är öppna för att anpassa våra kurser så att de passar dina behov. Du kanske vill att vi håller kursen hos dig. Det gör vi gärna. Vi kan naturligtvis också förändra innehållet om du vill. Du kan välja ur vårt ordinarie kursutbud; Sökmotoroptimering, Google Analytics, Marknadsföring i sociala medierLinkedin eller Skriva för digitala kanaler. Kontakta oss så kommer vi överens om när, var och hur kursen ska hållas.

spacer spacer spacer
spacer
Skriven av Pontus signatur

Pontus Österlin, webbstrateg på Befound Är du intresserad av en anpassad kurs?
Kontakta mig eller fyll i vårt formulär.

Pontus Österlin
webbstrateg Befound
pontus@befound.se 0705 56 66 64

spacer
spacer spacer spacer
Intresseanmälan anpassad kurs

Skicka in en intresseanmälan så kontaktar vi dig angående en anpassad kurs.





           

Uppskatta din kostnad för anpassad kurs

Här nedan kan du själv göra en uppskattning av vad en anpassad kurs skulle kosta för dig, baserat på antal deltagare och om du vill ha specialanpassning. Efter att du talat med oss ger vi dig en exakt offert med detaljer vad som ingår i kursen.

Kurser från ordinarie kursutbud som hålls på ditt företag (från ca 17.000 kr)

Startkostnad 11.000 kr

Kostnad per deltagare för heldagskurs (minst 4 st) 2.400 kr

Kostnad per deltagare för halvdagskurs (minst 4 st) 1.600 kr

Resekostnader tillkommer.

Specialanpassa innehållet i kursen

Om du vill att vi skräddarsyr kursen för dina behov behöver du räkna med extra kostnader för förberedelser, utöver de vanliga startkostnaderna och kostnader per deltagare. 

Normalt får du räkna med 3 timmars förberedelser och vårt timpris är 1.100 kr. Vi lämnar alltid offert på våra anpassade kurser.

Exempel på vad vi förbereder inför en specialanpassad kurs

  • Genomgång av din webbplats
  • Analys av dina sökord
  • Undersökning av statistiken i Google Analytics

Enskild utbildning via Skype (från 2.200 kr)

Vi kan också erbjuda dig som vill ha en enskild utbildning att göra detta direkt med en av våra kursledare. Vi pratar först igenom vad du vill lära dig och hur lång tid du vill lägga på kursen. Sedan bestämmer vi ett datum då vår kursledare ringer upp dig. Vi använder Skype så att kursledaren kan dela sin skärm med dig så att du enkelt kan följa med i kursen. Denna utbildningsform lämpar sig bäst för specifika färdigheter som du vill lära dig och som tar upp till tre-fyra timmar.

Startkostnad 1.100 kr

Kostnad per kurstimme 1.100 kr


En anpassad kurs kan vara ett alternativ

Kontakta oss om du vill gå några av våra kurser, men att det av någon anledning inte passar.

Läs mer om Befounds ordinarie kursutbud:

Skräddarsydd kurs kan löna sig

Då och då får vi frågor från olika företag om vi kan tänka oss hålla kursen hos dem istället. Självklart gör vi hembesök också, svarar vi då. Det kan finnas flera anledningar till att du vill ha en skräddarsydd kurs.

  • Fler personer från samma företag
  • Möjlighet att välja eget datum för kursen
  • Hålla kursen i egna lokaler
  • Specialanpassa innehållet i kursen
  • Hålla kursen på engelska
  • Halvdagskurs istället för heldagskurs

Bättre pris och ett mer målinriktat innehåll

Fler personer från din organisation kan ta del av kursinnehållet till ett pris som är mer förmånligt än om du går någon av våra kurser från det ordinarie kursutbudet. 

...vi har fått upp ögonen för det stora och viktiga arbete som ligger framför oss. Alla involverade är nu medvetna om behovet att förbättra vår nätkommunikation, vilket är en bra början på en nödvändig förändring.

Eva-Stina Lindell marknadskoordinator Fresenius Kabi.

Förberedelser inför en företagsanpassad kurs

När vi sätter ihop en heldag eller halvdag speciellt för dig och ditt företag så brukar vi anpassa innehållet till det du mest har nytta av. Vi pratar igenom per telefon vad du vill ha ut av utbildningen och väljer därefter inriktning på kursen.

Hur kan din hemsida göras bättre?

Vi utgår ofta från din hemsida och visar exempel på vad som kan göras bättre från användarens synpunkt. Vi tittar med våra verktyg (som du får lära dig på kursen) och ser om din sökmotoroptimering fungerar som den ska. Mängden innehåll och kvaliteten på innehållet är också viktigt att analysera samt vilket språk som används.

Använder du Google Analytics på rätt sätt?

Ge oss tillgång till webbplatsens statistik så kan vi utifrån den konstatera vilka åtgärder som ger snabbast effekt och vad som ska prioriteras.

Vilka möjligheter finns på Linkedin som inte utnyttjas till fullo?

Då det gäller Linkedin tittar vi på din Linkedin företagssida (om du har någon) och din profil samt vilket typ av innehåll du delar på Linkedin och om delningen sker koordinerat inom organisationen.